ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΜΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

19 Νοεμβρίου 2012

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση προετοιμασίας των ομάδων. Η παρέμβαση περιλάμβανε  παιχνίδια, ασκήσεις και τεχνικές εμπιστοσύνης, συντονισμού, συνενοχής, συνεργασίας που  στοχεύουν  στην ενεργοποίηση  της δυναμικής της ομάδας και την αποτελεσματικότερη λειτουργία της. Οι μαθητές εξοπλίστηκαν με υλικό έκφρασης στο οποίο θα ανατρέχουν στην φάση της Δημιουργίας προκειμένου να αποδώσουν την εκάστοτε  θεματική ενότητα που προσεγγίζουν.
Ακολουθεί κατάλογος των δράσεων μας:

1.   Με λένε… μου αρέσει…
2.   Ονόματα σε ρυθμό
3.   Φρουτοσαλάτα-ηλιαχτίδα
4.   Φανταστικό Μπαλάκι
5.   Αγάλματα στο μουσείο
6.   Ακολουθώ το ρυθμό
7.   1-2-3 με κίνηση
8.   Καθρέπτες
9. Περπατήματα
10. Μαγικό κουτί
11. Συμπληρώνω την εικόνα
12. Τι κάνεις εκεί;
13. Καπετάνιος έρχεται
14. Συντονισμένο μέτρημα ως το 10
15. 1-2-3 κοιτώ!
16. 1-2-3 ΧΑ!
17. Μήνυμα σε κύκλο
18. Κουκίδα-Μπαλόνι
19. Οδηγός-Αυτοκίνητο,  Οδηγός-Χορογραφία
20. Χαλασμένο μουσικό κουτί
21. Βόμβα-Ασπίδα
22. Γιαούρτι-Ληγμένο γιαούρτι
23. Hands animal
24. Δολοφόνος με τη ματιά
25. Μηχανές
26.  Εικονογραφώ την έννοια με το σώμα μου

Η αξιολόγηση της πρώτης ενότητας πραγματοποιήθηκε με την ανάθεση της εφαρμογής των δράσεων σε ομάδες των τάξεων. Οι μαθητές επέδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη διαδικασία και η επίδοσή τους ήταν εξαιρετική.
Στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης ανατέθηκε η πρακτική άσκηση υλοποίησης ολόκληρου εργαστηρίου. Δούλεψαν με τη Β΄ τάξη.  Κατάφεραν να συνεργαστούν σε ικανοποιητικό βαθμό  και  με αξιοσημείωτη σοβαρότητα διεκπεραίωσαν το ρόλο του εμψυχωτή της ομάδας.

                  



Θεατροπαιδαγωγικές δράσεις που μπορείτε να εφαρμόσετε με τους μαθητές σας.
 Επιμέλεια Γιάννα Πιτούλη

2 σχόλια: